NYTT ÅR & KANSKE NY FRISYR & HÅRFÄRG





Halloj!


Ja,så ett helt nytt år har vi framför oss.Underbart!och alltid i början av ett år,så känns det som man vill göra lite förändringar.Och speciellt då med håret.En ny frisyr eller helt enkelt en ny hårfärg.Jag gillar att ha håret ljusare,åt det blonda hållet,trivs som bäst med det.

Och just nu inspireras jag av sångerskan Leona Lewis,hon har gått åt det riktigt kalla blonda tonen och i sitt naturliga (tror jag) lockiga hår.Jag älskar lockigt hår,du ser mycket mer mjukare och busigare ut.Så det ska jag ha denna vår och sommar 2017.Men inte riktigt lika ljus som hon,men dock blond igen.Jag och Leona har ungefär samma hudton,så det kommer bli super!

Jag tror nästan att det kommer bli något liknande som på första bilden.Bild bevis kommer senare på bloggen,vänner!

Ha en fin kväll!

Kramar





Och hur mycket Sue Ellen och Dallas är inte det här?tror det kommer bli en trend i vår/sommar,att ha håret såhär högt uppsatt (= 




Translate