ATT VILJA HA TIO PLAGG IFRÅN H&M JUST NU



Så fin denna trenchcoat i klarrött som är en trend färg för hösten.Jag älskar rött i alla toner!och kul att ha lite färg nu till hösten.




Hejsan!


I butikerna har det verkligen kommit in en hel del höst kläder,trots att det är ju faktiskt sommar fortfarande,så känns det alltid för tidigt när plaggen börjar att rulla in i butiken.

Men man kan ju inte låta bli att kika ändå,
 och jag tänkte visa vilka plagg ifrån H&M som jag vill ha på mig i höst.




Jag älskar randigt,rutigt och prickigt.Men oftast små prickar men denna gillade jag starkt,tyckte den var så fin i modellen och att det är vit och svart prickigt.Fint att bryta av med ett par skor i annan färg.

Jag hade nog valt ett par mörkröda skor till och senare på hösten närmare åt vinter,så hade jag valt boots till och grova strumpbyxor.

Snyggt att kombinera något tufft till en feminin klänning,tycker jag.



Jag gillar collage tröjor och speciellt med något cool tryck eller något gulligt,som med denna med körsbär på.Collage tröjor har jag till allt såsom jeans,vida byxor eller kjolar.

Och snyggast är att addera en enkel vit skjorta under,
 som gör att det ser mer välklätt ut om man vill.




Volanger kommer stort till hösten med och det gillar jag.Denna topp är ju ganska enkel och som man kan ha både till vardags med jeans eller en kjol, som till en fest ihop med kostymbyxor eller ett par glittriga byxor i färg.

Så är man party redo!



En skepparmössa (eller säger man skeppar keps? är i alla fall så snyggt,och till ett bra pris här.Annars kan man ju fynda dessa på second hand butiker.

Denna finns även i vinrött,så kanske man slår till på två stycken?!




En klänningskavaj!hur bra,blir ju aldrig omodern och kan användas hur många år som helst.En klassiker!Denna är också skönt ledig med bara en knapp.

Med ett par snygga högklackade eller ett par fina ballerina till.




Jag är tokig i stora väskor och med bra lång axelrem och stora långa handtag.Har inte kollat upp om det är en lång rem men storleken på väskan passar mig väldigt bra.Jag vill få plats med allt (nåja) i min väska =) och en shopper väska är kanske det ultimata att välja då ibland.

En stor ytterficka är ett plus med!




En vit blus är alltid bra att ha många av i garderoben.Denna var söt med spets,hög hals och med satinbandet knutet.

Passar ju till det mesta.




En glittrig tröja kan man aldrig ha för mycket av.Och även i vardagen tycker jag.Jag skulle kunna ha ett par röda byxor till men väljer då ett par som är ännu vidare.




Söt klänning med volanger i midjan och i en t-shirt modell.Så den ser skön ut att ha till vardags.Jag hade valt sneakers till för att bryta av,och sedan längre fram när det börjar bli kallare,så tar jag boots till och grova strumpbyxor för att bryta av det allt för söta.

Så det var mina val i höst.
Har ni spanat in något?eller redan köpt något nytt höstplagg kanske?!


Ha det så bra,finisar!så ses vi snart igen  =)

Kramar




Translate