VEM BOR HÄR


VEM BOR HÄR?

2016-04-04




Äntligen har mitt favorit program börjat igen.Idag!
detta program som går ut på att tävla och kunna gissa rätt hem till de olika fem deltagare utifrån deras yrkeskategorier och personligheter och till ytan deras stil.
Det är lätt att döma någon utifrån det och inte helt lätt.Så himla bra ide till ett program!
jag har lyckats gissa rätt på en del i förra säsongen och ikväll gissade jag rätt på tre stycken.
Bland annat på två av de hem jag tyckte var så fina i både planlösning av hemmet samt en del av inredningen och möblerna.
Båda hemmen är långt ifrån min egna personliga stil men ändå kan man ju inspireras av andras inredning,eller hur?!
så den första lägenheten i fabriken som tillhörde Isabelle samt det sista huset som tillhörde Martin gillade jag skarpt =)

Translate