BILIONS & TJOCKARE ÄN VATTEN SÄSONG 2




Jag bara älskar att Play finns.När man kan bestämma själv när man vill se serier och har tiden.För det finns ju så många och tiden räcker inte alltid till.Men jag tänkte att jag ska tipsa om de som jag följer just nu,som är riktigt riktigt bra.Först ut är denna serie:Bilions,se här med svenska Malin Åkerman i huvudrollen.

" Den federale åklagaren Chuck får tips om insidebrott som har kopplingar till miljardären och hedgefond-mogulen Bobby Axelrod och bolaget Axe Capital.En fällande dom skulle betyda ett stort steg i karriären för Chuck,men det finns hinder "

Spännande!kort sagt, så är det mycket makt och pengar i denna serie.





Denna svenska serie gick förra året(tror jag det var)och man fastnade direkt.Spännande familjeintriger,ouppklarrat gammalt mord,och spänning i varje avsnitt.Säsong 1 blev en succe,och den goda nyheten är att säsong 2 kommer snart!yes!Tjockare än vatten se här, de har lagt ut säsong 1 på Svt play nu att plöja igenom innan säsong 2.Utspelas i vackra Åland.

Dessa två tips måste ses!ni kommer att gilla det.


Ha en fin dag.


Kram



Translate